כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מכללת דעת להכשרה מקצועית: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות מכללת דעת להכשרה מקצועית – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות מכללת דעת להכשרה מקצועית במספר הטלפון: 03-747-7888.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות מכללת דעת להכשרה מקצועית – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר daatedu.org.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מכללת דעת להכשרה מקצועית – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת דעת להכשרה מקצועית באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מכללת דעת להכשרה מקצועית – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות מכללת דעת להכשרה מקצועית – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות מכללת דעת להכשרה מקצועית – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת דעת להכשרה מקצועית באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מכללת דעת להכשרה מקצועית – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מכללת דעת להכשרה מקצועית – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מכללת דעת להכשרה מקצועית לכתובת הבאה: שונצינו 18, תל אביב יפו.