עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מכללת פסגות: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מכללת פסגות – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת פסגות במספר הטלפון: 08-940-6999.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות מכללת פסגות – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר psagot.org: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מכללת פסגות – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת פסגות באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מכללת פסגות – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מכללת פסגות – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מכללת פסגות – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת פסגות באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מכללת פסגות – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מכללת פסגות – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מכללת פסגות לכתובת הבאה: רח' המדע 8, רחובות.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.