עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מקרר סמסונג: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מקרר סמסונג – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מקרר סמסונג במספר הטלפון: 5000000*.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
מספרי טלפון נוספים:
טלפון נוסף: 1-800-367-36
שירות לקוחות מקרר סמסונג – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר samsung.com: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מקרר סמסונג – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות מקרר סמסונג – צ'אט Chat
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מקרר סמסונג באמצעות צ'אט אונליין: בקישור הזה.
שירות לקוחות מקרר סמסונג – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מקרר סמסונג באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות מקרר סמסונג – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מקרר סמסונג באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מקרר סמסונג – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מקרר סמסונג – כתובת
לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.