עדכון אחרון: 21/11/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ניידים – מחשוב וסלולר: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות ניידים – מחשוב וסלולר – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ניידים – מחשוב וסלולר במספר הטלפון: 08-9160999.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות ניידים – מחשוב וסלולר – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר nayadimm.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות ניידים – מחשוב וסלולר – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ניידים – מחשוב וסלולר באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות ניידים – מחשוב וסלולר – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות ניידים – מחשוב וסלולר – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות ניידים – מחשוב וסלולר – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ניידים – מחשוב וסלולר באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות ניידים – מחשוב וסלולר – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות ניידים – מחשוב וסלולר – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות ניידים – מחשוב וסלולר לכתובת הבאה: שדרות המקצועות 19, מודיעין.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.