עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ניצת הדובדבן: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות ניצת הדובדבן – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ניצת הדובדבן במספר הטלפון: 02-5473584.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
מספרי טלפון נוספים:
שירות טכני: 02-5808933
שירות לקוחות ניצת הדובדבן – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר nizat.com: כניסה לאתר.
שירות לקוחות ניצת הדובדבן – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ניצת הדובדבן באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות ניצת הדובדבן – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות ניצת הדובדבן – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות ניצת הדובדבן – פייסבוק Facebook
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.
שירות לקוחות ניצת הדובדבן – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות ניצת הדובדבן – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות ניצת הדובדבן לכתובת הבאה: קיבוץ מעלה החמישה ד.נ הרי יהודה מיקוד 9083500.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.