עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות נירלט – Nirlat: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות נירלט – Nirlat – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות נירלט – Nirlat במספר הטלפון: 1700-500-004.
שעות פעילות: ימים א'-ה': 9:00-17:00.
שירות לקוחות נירלט – Nirlat – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר nirlat.com: כניסה לאתר.
שירות לקוחות נירלט – Nirlat – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות נירלט – Nirlat – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות נירלט – Nirlat – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות נירלט – Nirlat – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות נירלט – Nirlat באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות נירלט – Nirlat – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות נירלט – Nirlat – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות נירלט – Nirlat לכתובת הבאה: הלח"י 2 בני ברק.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.