עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות סיגנל טורס: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות סיגנל טורס – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סיגנל טורס במספר הטלפון: 03-5492436.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
מספרי טלפון נוספים:
פקס: 03-5492877
שירות לקוחות סיגנל טורס – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר signaltours.com: כניסה לאתר.
שירות לקוחות סיגנל טורס – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סיגנל טורס באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות סיגנל טורס – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות סיגנל טורס – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות סיגנל טורס – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סיגנל טורס באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות סיגנל טורס – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות סיגנל טורס – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות סיגנל טורס לכתובת הבאה: רח' סוקולוב 33, רמת השרון 47236.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.