עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות סקארה – Sacara: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות סקארה – Sacara – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סקארה – Sacara במספר הטלפון: 03-9618040.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 9:00 – 16:00.
מספרי טלפון נוספים:
שלוחה 1
שירות לקוחות סקארה – Sacara – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר sacara.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות סקארה – Sacara – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סקארה – Sacara באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות סקארה – Sacara – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות סקארה – Sacara – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות סקארה – Sacara – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סקארה – Sacara באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות סקארה – Sacara – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות סקארה – Sacara – כתובת
לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.