שירות לקוחות עיריית אילת

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית אילת: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות עיריית אילת – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות עיריית אילת במספר הטלפון: 08-636-7106.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות עיריית אילת – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר eilat.muni.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות עיריית אילת – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית אילת באמצעות המייל: [email protected].

ksp מבצעים

שירות לקוחות עיריית אילת – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות עיריית אילת – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות עיריית אילת – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית אילת באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות עיריית אילת – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות עיריית אילת – כתובת

– לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.

כתיבת תגובה