עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית לוד: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות עיריית לוד – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית לוד במספר הטלפון: 08-9279900.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות עיריית לוד – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר lod.muni.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות עיריית לוד – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית לוד באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות עיריית לוד – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות עיריית לוד – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית לוד באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות עיריית לוד – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית לוד באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות עיריית לוד – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות עיריית לוד – כתובת
לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.