שירות לקוחות עיריית ראשון לציון

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עיריית ראשון לציון: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות עיריית ראשון לציון – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות עיריית ראשון לציון במספר הטלפון: 03-954-7777.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות עיריית ראשון לציון – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר rishonlezion.muni.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות עיריית ראשון לציון – דואר אלקטרוני

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

ksp מבצעים

שירות לקוחות עיריית ראשון לציון – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות עיריית ראשון לציון – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות עיריית ראשון לציון – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עיריית ראשון לציון באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות עיריית ראשון לציון – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות עיריית ראשון לציון – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות עיריית ראשון לציון לכתובת הבאה: הכרמל 20‏, ‏ראשון לציון‏.

כתיבת תגובה