עדכון אחרון: 04/10/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ענבל: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות ענבל – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ענבל במספר הטלפון: 03-9778000.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 16:00.
שירות לקוחות ענבל – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר inbal.co.il.
שירות לקוחות ענבל – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ענבל באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות ענבל – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות ענבל – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות ענבל – פייסבוק Facebook
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.
שירות לקוחות ענבל – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות ענבל – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות ענבל לכתובת הבאה: הערבה 3, איירפורט סיטי.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.