עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות פרופיל: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות פרופיל – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פרופיל במספר הטלפון: 03-516-2574.
שעות פעילות: ימים א'-ה': 9:00-17:00.
שירות לקוחות פרופיל – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר profil.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות פרופיל – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פרופיל באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות פרופיל – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות פרופיל – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות פרופיל – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פרופיל באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות פרופיל – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות פרופיל – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות פרופיל לכתובת הבאה: תל גיבורים 5, תל אביב-יפו.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.