עדכון אחרון: 10/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות פרטנר אינטרנט: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות פרטנר אינטרנט – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פרטנר אינטרנט במספר הטלפון: 1-800-800-054.
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 8:00-18:00, יום ו' בין השעות 8:00-13:00.
שירות לקוחות פרטנר אינטרנט – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר partner.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות פרטנר אינטרנט – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות פרטנר אינטרנט – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות פרטנר אינטרנט – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות פרטנר אינטרנט – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פרטנר אינטרנט באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות פרטנר אינטרנט – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות פרטנר אינטרנט – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות פרטנר אינטרנט לכתובת הבאה: רחוב העמל 8, פארק תעשיות אפק. ת"ד 435 ראש העין 48103.
שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.