עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות קאזה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות קאזה – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קאזה במספר הטלפון: 8853*.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות קאזה – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר kaza.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות קאזה – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קאזה באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות קאזה – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות קאזה – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קאזה באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות קאזה – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קאזה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות קאזה – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות קאזה – כתובת
לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.