עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות קבוצת ח.י.: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות קבוצת ח.י. – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קבוצת ח.י. במספר הטלפון: 6683*.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 17:00, ימי ו' וערבי חג: 8:30 – 12:30.
טלפון נוסף: 1700-701-115.
שירות לקוחות קבוצת ח.י. – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hye.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות קבוצת ח.י. – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות קבוצת ח.י. – צ'אט Chat
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קבוצת ח.י. באמצעות צ'אט אונליין: בקישור הזה.
שירות לקוחות קבוצת ח.י. – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות קבוצת ח.י. – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קבוצת ח.י. באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות קבוצת ח.י. – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות קבוצת ח.י. – כתובת
לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.