עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות קמין: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות קמין – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קמין במספר הטלפון: 072-331-8057.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
מספרי טלפון נוספים:
טלפון נוסף: 052-66-88-719
שירות לקוחות קמין – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר camincenter.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות קמין – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קמין באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות קמין – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות קמין – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קמין באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות קמין – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קמין באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות קמין – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות קמין – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות קמין לכתובת הבאה: הבנאי 4, אזור התעשיה כרמיאל.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.