עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות רהיטי סגל: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות רהיטי סגל – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רהיטי סגל במספר הטלפון: 1700-700-753.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 9:00 – 15:00.
שירות לקוחות רהיטי סגל – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר segalbaby.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות רהיטי סגל – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רהיטי סגל באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות רהיטי סגל – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות רהיטי סגל – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות רהיטי סגל – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רהיטי סגל באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות רהיטי סגל – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות רהיטי סגל – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות רהיטי סגל לכתובת הבאה: מושב שורש, ד.נ. הרי יהודה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
אני צריכה לברר דחוף על איזה עגלה