שירות לקוחות רכבת ישראל

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות רכבת ישראל: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות רכבת ישראל – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות רכבת ישראל במספר הטלפון: *5779.

שעות פעילות: ימים א'-ה' בשעות 6:00-24:00, ימי ו' וערבי חג בשעות 6:00-17:00.

שירות לקוחות רכבת ישראל – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר rail.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות רכבת ישראל – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רכבת ישראל באמצעות המייל: [email protected].

ksp מבצעים

שירות לקוחות רכבת ישראל – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות רכבת ישראל – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות רכבת ישראל – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רכבת ישראל באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות רכבת ישראל – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות רכבת ישראל – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות רכבת ישראל לכתובת הבאה: מחלקת פניות הציבור, תחנת רכבת ת"א סבידור מרכז ת.ד 18085 מיקוד 61180, תל אביב.

כתיבת תגובה