עדכון אחרון: 11/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות רמי לוי תקשורת: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות רמי לוי תקשורת – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רמי לוי תקשורת במספרי הטלפון:
- טלפון: 076-8888-600
- שיחת חינם למנויי רמי לוי: 123*
- שיחת חינם מכל קו: 1800-015-225
- פקס – 076-8888-666
שעות פעילות: ימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00, ימי ו' וערבי חג בשעות 8:00-13:00.
שירות לקוחות רמי לוי תקשורת – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות רמי לוי תקשורת זמין באמצעות וואטסאפ בטלפון: 055-688-6666.
לחצו כאן לשליחת הודעת ווצאפ לשירות לקוחות רמי לוי תקשורת.
שירות לקוחות רמי לוי תקשורת – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר rami-levy.co.il
שירות לקוחות רמי לוי תקשורת – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רמי לוי תקשורת באמצעות כתובות המייל:
- פניות סלולר: [email protected]
- שירות לקוחות: [email protected]
- כתובת מייל פניות הציבור ותלונות: [email protected].
שירות לקוחות רמי לוי תקשורת – צ'אט Chat
שירות לקוחות רמי לוי תקשורת אינו זמין באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות רמי לוי תקשורת – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רמי לוי תקשורת בדף הפייסבוק: facebook.com/rami.levy.mobile.
שירות לקוחות רמי לוי תקשורת – אינסטגרם Instagram
רמי לוי תקשורת – חשבון אינסטגרם: instagram.com/rami_levy_mobile.
שירות לקוחות רמי לוי תקשורת – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות רמי לוי תקשורת לכתובת הבאה: רחוב צלע ההר 19, מודיעין-מכבים -רעות, מיקוד 7178458.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.