עדכון אחרון: 21/11/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות שדמה סוכנות לביטוח: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות שדמה סוכנות לביטוח – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שדמה סוכנות לביטוח במספר הטלפון: 03-9756666.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 17:00.
שירות לקוחות שדמה סוכנות לביטוח – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר shdema.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות שדמה סוכנות לביטוח – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שדמה סוכנות לביטוח באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות שדמה סוכנות לביטוח – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות שדמה סוכנות לביטוח – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות שדמה סוכנות לביטוח – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שדמה סוכנות לביטוח באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות שדמה סוכנות לביטוח – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות שדמה סוכנות לביטוח – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות שדמה סוכנות לביטוח לכתובת הבאה: קיבוץ בארות יצחק.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.