עדכון אחרון: 21/11/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות שזר: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות שזר – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שזר במספר הטלפון: 073-2400379.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 16:30.
שירות לקוחות שזר – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר shazartech.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות שזר – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שזר באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות שזר – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות שזר – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות שזר – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שזר באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות שזר – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות שזר – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות שזר לכתובת הבאה: ההסתדרות 182, חיפה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.