עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות שיגור ישיר: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות שיגור ישיר – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שיגור ישיר במספר הטלפון: 1700-55-9697.
שעות פעילות: ימים א'-ה': שעות 8:00-17:00.
שירות לקוחות שיגור ישיר – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר shigur-yashir.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות שיגור ישיר – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שיגור ישיר באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות שיגור ישיר – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות שיגור ישיר – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות שיגור ישיר – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שיגור ישיר באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות שיגור ישיר – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות שיגור ישיר – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות שיגור ישיר לכתובת הבאה: תושיה 18, תל אביב-יפו.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.