עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות שיכון ובינוי: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות שיכון ובינוי – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שיכון ובינוי במספר הטלפון: 03-6301111.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות שיכון ובינוי – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר shikunbinui.com: כניסה לאתר.
שירות לקוחות שיכון ובינוי – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שיכון ובינוי באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות שיכון ובינוי – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות שיכון ובינוי – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות שיכון ובינוי – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שיכון ובינוי באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות שיכון ובינוי – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות שיכון ובינוי – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות שיכון ובינוי לכתובת הבאה: הירדן 1א, אייר פורט סיטי.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.