שירות לקוחות שלמה סיקסט – Shlomo Group

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות שלמה סיקסט – Shlomo Group: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות שלמה סיקסט – Shlomo Group – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות שלמה סיקסט – Shlomo Group במספר הטלפון: 08-9191400.

שעות פעילות: שעות פעילות א'-ה' בשעות 8:00-17:00 שישי וערבי חג עד 12:00.

שירות לקוחות שלמה סיקסט – Shlomo Group – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר shlomo.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות שלמה סיקסט – Shlomo Group – דואר אלקטרוני

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

ksp מבצעים

שירות לקוחות שלמה סיקסט – Shlomo Group – צ'אט

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שלמה סיקסט – Shlomo Group באמצעות הצ'אט: בקישור הזה.

שירות לקוחות שלמה סיקסט – Shlomo Group – ווטסאפ – Whatsapp

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שלמה סיקסט – Shlomo Group באמצעות ווטסאפ whatsapp: בקישור הזה.

שירות לקוחות שלמה סיקסט – Shlomo Group – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שלמה סיקסט – Shlomo Group באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות שלמה סיקסט – Shlomo Group – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות שלמה סיקסט – Shlomo Group – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות שלמה סיקסט – Shlomo Group לכתובת הבאה: קריית שלמה צריפין ניר צבי 7290500 ת.ד 378.

כתיבת תגובה