עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות תיגבור סיעוד: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות תיגבור סיעוד – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות תיגבור סיעוד במספר הטלפון: 077-237-000.
שעות פעילות: ימים א'-ה': 8:00-17:00.
שירות לקוחות תיגבור סיעוד – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר tigbur-siud.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות תיגבור סיעוד – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות תיגבור סיעוד באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות תיגבור סיעוד – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות תיגבור סיעוד – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות תיגבור סיעוד – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות תיגבור סיעוד באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות תיגבור סיעוד – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות תיגבור סיעוד – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות תיגבור סיעוד לכתובת הבאה: אבא הילל סילבר 14, רמת גן.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.