כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות SAS: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות SAS – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות SAS במספר הטלפון: -11761.
שעות פעילות: ימים ב'-ו': 8:00-19:00.
יום שבת: 9:00-17:00.
יום ראשון: 10:00-19:00..
מספרי טלפון נוספים:
מענה בשפה האנגלית.
שירות לקוחות SAS – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר flysas.com: כניסה לאתר.
שירות לקוחות SAS – דואר אלקטרוני
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות SAS – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות SAS – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות SAS – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות SAS באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות SAS – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות SAS – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות SAS לכתובת הבאה: SAS Frösundavik Office Building, Frösundaviks allé 1, 169 70 Solna, Sweden.