שירות לקוחות הצלצול

עדכון אחרון: 21/11/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הצלצול: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות הצלצול – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הצלצול במספר הטלפון: 1700-70-50-50.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות הצלצול – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר zilzul.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות הצלצול – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הצלצול באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות הצלצול – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות הצלצול – וואטסאפ Whatsapp

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הצלצול באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.

שירות לקוחות הצלצול – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הצלצול באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות הצלצול – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות הצלצול – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות הצלצול לכתובת הבאה: טרומפלדור 24, פתח תקווה.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!