שירות לקוחות הקאמרי

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הקאמרי: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות הקאמרי – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הקאמרי במספר הטלפון: 03-6060900.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות הקאמרי – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר cameri.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות הקאמרי – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הקאמרי באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות הקאמרי – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות הקאמרי – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות הקאמרי – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הקאמרי באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות הקאמרי – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות הקאמרי – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות הקאמרי לכתובת הבאה: שדרות שאול המלך 19 תל אביב.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!