שירות לקוחות חי פארם – HayPharm

עדכון אחרון: 21/11/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות חי פארם – HayPharm: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות חי פארם – HayPharm – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות חי פארם – HayPharm במספר הטלפון: 08-9201682.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות חי פארם – HayPharm – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hay-pharm.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות חי פארם – HayPharm – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות חי פארם – HayPharm באמצעות המייל: info@hay-pharm.

שירות לקוחות חי פארם – HayPharm – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות חי פארם – HayPharm – וואטסאפ Whatsapp

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות חי פארם – HayPharm באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.

שירות לקוחות חי פארם – HayPharm – פייסבוק Facebook

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.

שירות לקוחות חי פארם – HayPharm – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות חי פארם – HayPharm – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות חי פארם – HayPharm לכתובת הבאה: אבא אחימאיר 3 קרית מנחם רמלה.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!