עדכון אחרון: 21/11/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אגד: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות אגד – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אגד במספרי הטלפון הבאים:
- חיוג מקוצר: 2800*
- טלפון נוסף: 03-6948888
- פנייה באמצעות הודעות SMS סמס: 052-8944887
שעות מענה טלפוני:
- ימי א'-ה': 4:00 לפנות בוקר עד 2:00 בלילה
- ימי שישי וערבי חג: 4:00 לפנות בוקר עד 15:30 בצהריים
- מוצאי שבת ומוצאי חג: החל מחצי שעה לאחר צאת השבת עד 2:00 בלילה
- מענה קולי ממוחשב: 24/7
שירות לקוחות אגד – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות אגד אינו זמין באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות אגד – אתר אינטרנט
ניתן לקבל מידע וליצור קשר עם שירות לקוחות אגד באתר האינטרנט egged.co.il.
שירות לקוחות אגד – דואר אלקטרוני
שירות לקוחות אגד אינו זמין באמצעות המייל.
כתובת מייל – פניות הציבור: [email protected].
שירות לקוחות אגד – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות ליצירת קשר עם שירות לקוחות אגד באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות אגד – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אגד בדף הפייסבוק: facebook.com/eggedfriend.
שירות לקוחות אגד – אינסטגרם Instagram
אגד תחבורה ציבורית – חשבון אינסטגרם: instagram.com/egged_il.
שירות לקוחות אגד – כתובת
שירות לקוחות אגד – כתובת למשלוח דואר: בית אגד, שדרות מנחם בגין 5, "פארק טק" בית דגן, תד. 150, מיקוד 5020000.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.