עדכון אחרון: 21/11/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות גולן טלקום: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות גולן טלקום – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות גולן טלקום במספרי הטלפון:
- מוקד שירות לקוחות טלפוני: 0058*
- שירות לקוחות – חיוג חינם: 1-800-016-058
- מוקד מכירות: 9958*
- מוקד חו"ל – חיוג מישראל: 0058*
- מוקד חו"ל – חיוג מחו"ל בלבד: 058-5555858
- פקס: 072-2220058
שעות פעילות:
- ימים א'-ה' בשעות 8:00-16:00
- ימי ו' וערבי חג בשעות 8:00-13:00
שירות לקוחות גולן טלקום – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות גולן טלקום זמין באמצעות וואטסאפ בטלפון: 058-7778888.
שעות מענה: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
לחצו כאן לשליחת הודעת וואטסאפ לנציג שירות לקוחות גולן טלקום.
ווצאפ מוקד מכירות: 058-7779999.
שירות לקוחות גולן טלקום – אתר אינטרנט
ניתן ליצור קשר, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר גולן טלקום: golantelecom.co.il.
שירות לקוחות גולן טלקום – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות גולן טלקום באמצעות המייל: [email protected].
כתובת מייל לבקשות ניתוק / ביטול מנוי: [email protected].
שירות לקוחות גולן טלקום – צ'אט Chat
שירות לקוחות גולן טלקום אינו זמין באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות גולן טלקום – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות גולן טלקום בדף הפייסבוק: facebook.com/GolanTelecom.
שירות לקוחות גולן טלקום – כתובת
ניתן לפנות לשירות לקוחות גולן טלקום בכתובת הדואר: גולן טלקום בע"מ, יגאל אלון 98, ת.ד. 2058, תל אביב-יפו, מיקוד 61020.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.