עדכון אחרון: 21/11/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות כביש 6: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות כביש 6 – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות כביש 6 במספרי הטלפון:
- שירות לקוחות: 03-9081111
- חיוג מקוצר: 6116*
שעות פעילות:
- שירות לקוחות: ימים א'-ה' 08:00-17:00, ימי ו' 08:00-13:00
- חדר בקרה לדיווחים על תאונות, מפגעים, מצבי חירום ועדכוני תנועה: פעיל 24/7
שירות לקוחות כביש 6 – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות כביש 6 אינו זמין בוואטסאפ.
שירות לקוחות כביש 6 – אתר אינטרנט
ניתן לבצע פעולות בשירות עצמי, לקבל מידע וליצור קשר באתר kvish6.co.il.
שירות לקוחות כביש 6 – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות כביש 6 באמצעות כתובת המייל: [email protected].
שירות לקוחות כביש 6 – צ'אט Chat
שירות לקוחות כביש 6 אינו זמין באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות כביש 6 – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות כביש 6 לכתובת: דרך ארץ הייווייז (1997) בע"מ, ת.ד. 11441, ראש העין, מיקוד 48091.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שינוי אמצעי תשלום