שירות לקוחות נקסט

עדכון אחרון: 21/11/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות נקסט ישראל next: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות נקסט ישראל next – טלפון

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות נקסט ישראל next במספר הטלפון:  03-7208292. מענה בעברית.

שעות פעילות: כל יום בין השעות 8:00 בבוקר ל-22:00 בערב.

שירות לקוחות נקסט ישראל next – וואטסאפ Whatsapp

שירות לקוחות נקסט ישראל next אינו זמין באמצעות ווצאפ.

שירות לקוחות נקסט ישראל next – אתר אינטרנט

ניתן לקבל מידע וליצור קשר עם שירות לקוחות נקסט ישראל באתר next.co.il.

שירות לקוחות נקסט ישראל next – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות נקסט ישראל next במייל: [email protected].

שירות לקוחות נקסט ישראל next – צ'אט Chat

שירות לקוחות נקסט זמין באמצעות צ'אט אונליין – בקישור הזה.

לתחילת שיחה עם נציג שירות לקוחות נקסט, בחרו ב"יצירת קשר" ואז ב"דברו איתנו בצ'אט".

שירות לקוחות נקסט next – פייסבוק Facebook

נקסט next – דף פייסבוק:  facebook.com/nextofficial.

שירות לקוחות נקסט next – אינסטגרם Instagram

נקסט next – חשבון אינסטגרם: instagram.com/nextofficial.

שירות לקוחות נקסט next – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות נקסט next בכתובת הדואר:  Next, Desford Road, Enderby, Leicester, LE194AT, UK.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!