שירות לקוחות Wecom

עדכון אחרון: 21/11/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות wecom: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות wecom – טלפון

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות wecom במספרי הטלפון:

זמני פעילות:

  • שירות לקוחות: ימים א'-ה' בשעות 8:00-16:00, ימי שישי בשעות 8:00-13:00.
  • תמיכה טכנית במקרה תקלה: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

wecom – מוקד שירות לקוחות חו"ל

  • שיחת חינם בחיוג מישראל: 5166*
  • שיחת חינם ללקוחות החברה בעת שהייה בחו"ל: 972-51-55-00-600+

שעות פעילות מוקד חו"ל: 24/7.

שירות לקוחות wecom – וואטסאפ Whatsapp

שירות לקוחות wecom זמין באמצעות וואטסאפ בטלפון: 051-5445444.

זמני מענה באמצעות וואטסאפ:

  • ימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00
  • ימי שישי בין השעות 8:00-13:00

לחצו כאן לשליחת הודעת ווצאפ לנציג שירות לקוחות וויקום wecom.

שירות לקוחות wecom – אתר אינטרנט

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר we-com.co.il.

שירות לקוחות We Com – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות wecom באמצעות המייל בכתובות:

שירות לקוחות wecom – צ'אט Chat

שירות לקוחות We Com זמין באמצעות צ'אט אונליין – בקישור הזה.

זמני מענה באמצעות צ'אט:

  • ימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00
  • ימי שישי בין השעות 8:00-13:00

שירות לקוחות wecom – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות wecom בדף הפייסבוק: facebook.com/wecomobile.

שירות לקוחות wecom – אינסטגרם Instagram

wecom וויקום – חשבון אינסטגרם: instagram.com/wecommobile.

שירות לקוחות wecom – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות wecom וויקום בכתובת הדואר: רח' יצחק רבין 1, פתח-תקווה, 4925110.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!