עדכון אחרון: 21/11/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ידיעות אחרונות: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות ידיעות אחרונות – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ידיעות אחרונות במספרי הטלפון:
- טלפון: 03-69333933
- חיוג מקוצר: 3773*
- רכישת מנוי: 3778*
- פקס 03-6933999
שירות לקוחות ידיעות אחרונות – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות ידיעות אחרונות זמין באמצעות הודעות וואטסאפ בטלפון: 052-9995005.
לחצו כאן לשליחת הודעת ווצאפ לנציג שירות לקוחות ידיעות אחרונות.
שירות לקוחות ידיעות אחרונות – אתר אינטרנט
ניתן ליצור קשר, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר yedioth.co.il.
שירות לקוחות ידיעות אחרונות – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ידיעות אחרונות באמצעות המייל בכתובות:
- שירות למנויים: [email protected]
- שירות ידיעות אחרונות: [email protected]
- כתובת מייל לפניות בנושאים כלליים: [email protected]
שירות לקוחות ידיעות אחרונות – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות ליצור קשר עם שירות לקוחות ידיעות אחרונות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות ידיעות אחרונות – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ידיעות אחרונות בדף הפייסבוק: facebook.com/yediotahronot.
שירות לקוחות ידיעות אחרונות – כתובת
ניתן לפנות לשירות לקוחות ידיעות אחרונות בכתובת: נח מוזס 1 ת"ד 438 ראשון לציון, מיקוד 7510302.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.