עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית חולים אלישע: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות בית חולים אלישע – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים אלישע במספר הטלפון: 04-830-0000.
שעות פעילות: ימים א'-ה': בין השעות 8:00-21:00. ימי ו' וערבי חג: בין השעות 8:00-17:00.
מספרי טלפון נוספים:
מספר טלפון נוסף: 04-8126815
זימון תורים: 3873*
שירות לקוחות בית חולים אלישע – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר elishahospital.com: כניסה לאתר.
שירות לקוחות בית חולים אלישע – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות בית חולים אלישע – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות בית חולים אלישע – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות בית חולים אלישע – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים אלישע באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות בית חולים אלישע – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות בית חולים אלישע – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בית חולים אלישע לכתובת הבאה: יאיר כ"ץ 12, חיפה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.