עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית חולים אסותא אשדוד: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות בית חולים אסותא אשדוד – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים אסותא אשדוד במספר הטלפון: 03-7643787.
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00.
מספרי טלפון נוספים:
מספר טלפון נוסף: 08-8546333
שירות לקוחות בית חולים אסותא אשדוד – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר assuta.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות בית חולים אסותא אשדוד – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים אסותא אשדוד באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות בית חולים אסותא אשדוד – צ'אט Chat
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים אסותא אשדוד באמצעות צ'אט אונליין: בקישור הזה.
שירות לקוחות בית חולים אסותא אשדוד – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים אסותא אשדוד באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות בית חולים אסותא אשדוד – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים אסותא אשדוד באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות בית חולים אסותא אשדוד – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות בית חולים אסותא אשדוד – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בית חולים אסותא אשדוד לכתובת הבאה: רחוב מנחם בגין 126, מרכז כלניות, אשדוד.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.