שירות לקוחות בית חולים הלל יפה

עדכון אחרון: 06/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית חולים הלל יפה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות בית חולים הלל יפה – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים הלל יפה במספר הטלפון: 04-7744304.

זימון תורים: 6742*

שעות פעילות: 24/7.

שירות לקוחות בית חולים הלל יפה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hy.health.gov.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות בית חולים הלל יפה – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות בית חולים הלל יפה – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות בית חולים הלל יפה – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות בית חולים הלל יפה – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים הלל יפה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות בית חולים הלל יפה – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות בית חולים הלל יפה – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות בית חולים הלל יפה לכתובת הבאה: ת.ד 169, חדרה, מיקוד 38100.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!