עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק ירושלים: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות בנק ירושלים – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק ירושלים במספר הטלפון: 5727*.
שעות פעילות: ימים א’-ה’ 8:30-18:30
ימים ו’, ערב חג וחוה”מ 8:30-13:00.
מספרי טלפון נוספים:
טלפון נוסף: 076-8095111
פקס: 076-8096039
שירות לקוחות בנק ירושלים – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר bankjerusalem.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות בנק ירושלים – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות בנק ירושלים – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות בנק ירושלים – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות בנק ירושלים – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק ירושלים באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות בנק ירושלים – טוויטר Twitter
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק ירושלים באמצעות טוויטר: בקישור הזה.
שירות לקוחות בנק ירושלים – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בנק ירושלים לכתובת הבאה: רחוב הנגב 2, ת.ד. 1076, קריית שדה התעופה 70100.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.