שירות לקוחות מנורה מבטחים

עדכון אחרון: 21/11/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מנורה מבטחים: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מנורה מבטחים – טלפון

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מנורה מבטחים בטלפון: 2000*.

זמני פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00.

מספרי טלפון נוספים:

  • מוקד שירות ביטוח רכב (רכוש): 072-3838268
  • מוקד מכירות: 9699*
  • מוקד מכירות ביטוח נסיעות לחו"ל: 072-3838102

שירות לקוחות מנורה מבטחים – וואטסאפ Whatsapp

שירות לקוחות מנורה מבטחים אינו זמין באמצעות וואטסאפ.

שירות לקוחות מנורה מבטחים – אתר אינטרנט

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מנורה, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר menoramivt.co.il.

שירות לקוחות מנורה מבטחים – דואר אלקטרוני

שירות לקוחות מנורה מבטחים זמין באמצעות אימייל בכתובות:

שירות לקוחות מנורה מבטחים – צ'אט Chat

שירות לקוחות מנורה מבטחים זמין באמצעות צ'אט באזור האישי באתר האינטרנט menoramivt.co.il

לחצו על אייקון הצ'אט ליצירת קשר עם שירות לקוחות מנורה מבטחים.

שירות לקוחות מנורה מבטחים – אינסטגרם Instagram

מנורה מבטחים – חשבון אינסטגרם: instagram.com/menoramivtachim.

שירות לקוחות מנורה מבטחים – כתובת

ניתן לפנות לשירות לקוחות מנורה מבטחים בכתובות הדואר:

  • מנורה מבטחים – מוקדי שירות לקוחות: ת.ד 927, תל אביב, מיקוד 6100802
  • מנורה מבטחים – שירות לקוחות פנסיה, גמל והשתלמות: ת.ד 1929 רמת גן 5211801

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!