עדכון אחרון: 21/11/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הפניקס: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות הפניקס – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הפניקס במספר הטלפון: 3455*.
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 8:30-16:00.
מספרי טלפון נוספים:
- הזמנת שיחה עם נציג שירות לקוחות: 03-7332222
- מוקד ביטוח נסיעות לחו"ל: 03-7141000. שעות פעילות: ימים א'-ה' 8:00-16:00, יום ו' 8:00-12:00.
- מוקד חירום לשוהים בחו"ל: 972-3-7141000+. שעות פעילות: 24/7.
- מוקד טלפוני הפניקס Smart סמארט: 5432*. שעות פעילות: ימים א'-ה' 8:00-20:00, יום ו' – 8:00-13:00.
- מוקד תביעות: 5070*. שעות פעילות: ימים א'-ה' 8:00-16:00, יום ו' 8:00-12:00.
שירות לקוחות הפניקס – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הפניקס באמצעות וואטסאפ בטלפון: 054-9893455.
זמני מענה באמצעות וואטסאפ: ימים א'-ה' בשעות 8:30-16:00.
לחצו כאן לשליחת הודעת ווצאפ לנציג שירות לקוחות הפניקס.
מספרי ווצאפ Whatsapp נוספים:
- מוקד חירום לשוהים בחו"ל: 050-224-1953
- מוקד הפניקס Smart סמארט: 054-8765432
שירות לקוחות הפניקס – אתר אינטרנט
ניתן לבצע פעולות בשירות עצמי, לקבל מידע וליצור קשר באתר fnx.co.il.
שירות לקוחות הפניקס – צ'אט Chat
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הפניקס באמצעות צ'אט אונליין: בקישור הזה.
שירות לקוחות הפניקס – דואר אלקטרוני
שירות לקוחות הפניקס זמין באמצעות מייל בכתובות:
- קרן פנסיה: [email protected]
- קופת גמל וקרן השתלמות: [email protected]
- ביטוח נסיעות לחו"ל: [email protected]
- מוקד חירום לשוהים בחו"ל: [email protected]
- הפניקס סמארט: [email protected]
שירות לקוחות הפניקס – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הפניקס בדף הפייסבוק: facebook.com/fnx.co.il.
שירות לקוחות הפניקס – כתובת
ניתן לפנות לשירות לקוחות הפניקס בכתובת הדואר: דרך השלום 53, גבעתיים, מיקוד 53454.
כתובת קבלת קהל: רחוב רחבעם זאבי 2, גבעת שמואל. שעות קבלת קהל: ימים א'-ה' 8:30-15:00. לחצו כאן לזימון תור לקבלת קהל.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.