שירות לקוחות אקסלנס

עדכון אחרון: 21/11/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אקסלנס: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות אקסלנס – טלפון

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אקסלנס במספרי הטלפון:

  • שירות לקוחות בית השקעות: 03-7532000
  • שירות לקוחות קופת גמל, קרן השתלמות: 3455* או 03-7332222

שעות פעילות: ימים א'-ה' בשעות 8:30-16:00.

שירות לקוחות אקסלנס – וואטסאפ Whatsapp

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אקסלנס באמצעות וואטסאפ בטלפון: 054-9893455.

זמני מענה באמצעות וואטסאפ: ימים א'-ה' בשעות 8:30-16:00.

לחצו כאן לשליחת הודעת ווצאפ לנציג שירות לקוחות אקסלנס.

שירות לקוחות אקסלנס – אתר אינטרנט

ניתן לבצע פעולות בשירות עצמי, לקבל מידע וליצור קשר באתר xnes.co.il.

שירות לקוחות אקסלנס – צ'אט Chat

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אקסלנס באמצעות צ'אט אונליין: בקישור הזה.

שירות לקוחות אקסלנס – דואר אלקטרוני

שירות לקוחות אקסלנס זמין באמצעות מייל בכתובות:

שירות לקוחות אקסלנס – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אקסלנס בדף הפייסבוק: facebook.com/fnx.co.il.

שירות לקוחות אקסלנס – כתובת

ניתן לפנות לשירות לקוחות אקסלנס בכתובת הדואר: דרך השלום 53, גבעתיים, מיקוד 53454.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!