שירות לקוחות קפטן קרדיט

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות קפטן קרדיט: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות קפטן קרדיט – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קפטן קרדיט במספר הטלפון: 03-733-1555.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות קפטן קרדיט – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר captaincredit.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות קפטן קרדיט – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קפטן קרדיט באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות קפטן קרדיט – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות קפטן קרדיט – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות קפטן קרדיט – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קפטן קרדיט באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות קפטן קרדיט – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות קפטן קרדיט – כתובת

לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!