כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות דסל: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות דסל – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות דסל במספר הטלפון: 09-9796622.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
מספרי טלפון נוספים:
שלוחה 3
שירות לקוחות דסל – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר dasal-ayalon.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות דסל – דואר אלקטרוני
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות דסל – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות דסל – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות דסל – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דסל באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות דסל – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות דסל – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות דסל לכתובת הבאה: ששת הימים 10, בני ברק.