כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הצורפים: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות הצורפים – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות הצורפים במספר הטלפון: 072-370-0368.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות הצורפים – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hazorfim.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות הצורפים – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הצורפים באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות הצורפים – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות הצורפים – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות הצורפים – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הצורפים באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות הצורפים – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות הצורפים – כתובת
– לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.