עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות חוצה צפון: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות חוצה צפון – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות חוצה צפון במספר הטלפון: 6102*.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 20:00, ימי ו' וערבי חג: 8:00 – 13:00.
טלפון נוסף: 03-9533929.
שירות לקוחות חוצה צפון – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר 6cn.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות חוצה צפון – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות חוצה צפון באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות חוצה צפון – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות חוצה צפון – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות חוצה צפון – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות חוצה צפון באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות חוצה צפון – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות חוצה צפון – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות חוצה צפון לכתובת הבאה: ת.ד. 124, יקנעם עילית.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.