עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות יובנק – UBANK: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות יובנק – UBANK – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות יובנק – UBANK במספר הטלפון: 03-5130031.
שעות פעילות: ימים א'-ה': 08:00-19:00.
ימי ו' וערבי חג: 08:00-13:00.
חול המועד וערבי ימי זיכרון, בין השעות: 08:00-19:00.
מספרי טלפון נוספים:
תמיכה טכנית: 03-5130003.
שירות בהודעות SMS בטלפון 03-5130812
שירות לקוחות יובנק – UBANK – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר fibi.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות יובנק – UBANK – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות יובנק – UBANK באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות יובנק – UBANK – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות יובנק – UBANK – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות יובנק – UBANK – פייסבוק Facebook
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.
שירות לקוחות יובנק – UBANK – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות יובנק – UBANK – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות יובנק – UBANK לכתובת הבאה: אחד העם 9, ת"ד 29036, תל אביב, 61290.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.