שירות לקוחות לכל סיעוד

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות לכל סיעוד: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות לכל סיעוד – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות לכל סיעוד במספר הטלפון: 1-700-700-430.

שעות פעילות: ימים א'-ה': 8:00-16:00
ימיו': 8:00-12:00.

מספרי טלפון נוספים:

טלפון נוסף: 072-395-3724

שירות לקוחות לכל סיעוד – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר lacol.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות לכל סיעוד – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות לכל סיעוד באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות לכל סיעוד – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות לכל סיעוד – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות לכל סיעוד – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות לכל סיעוד באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות לכל סיעוד – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות לכל סיעוד – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות לכל סיעוד לכתובת הבאה: בת ים.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!