עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מועצה מקומית מזכרת בתיה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מועצה מקומית מזכרת בתיה – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה מקומית מזכרת בתיה במספר הטלפון: 08-937-1111.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות מועצה מקומית מזכרת בתיה – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר mazkeret-batya.muni.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מועצה מקומית מזכרת בתיה – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה מקומית מזכרת בתיה באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מועצה מקומית מזכרת בתיה – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מועצה מקומית מזכרת בתיה – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מועצה מקומית מזכרת בתיה – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה מקומית מזכרת בתיה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מועצה מקומית מזכרת בתיה – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מועצה מקומית מזכרת בתיה – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מועצה מקומית מזכרת בתיה לכתובת הבאה: שד' אליהו 4, מזכרת בתיה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.